Lijstjes maken, inpakken, nadenken wat er mee moet - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marieke Essenberg - WaarBenJij.nu Lijstjes maken, inpakken, nadenken wat er mee moet - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marieke Essenberg - WaarBenJij.nu

Lijstjes maken, inpakken, nadenken wat er mee moet

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Januari 2013 | Nederland, Amersfoort

Zo! Net stiekem gekeken naar de blog van Eva. Toen bedacht ik mij dat ik er ook maar eens eentje moet beginnen.

De laatste week is ingegaan. Over precies 7 dagen zitten we in Brussel.

Op vrijdag 18 januari heb ik afscheid genomen van mijn stageklas, niet uitgebreid want als we weer terugkomen ga ik gewoon nog stage lopen.
Ik heb enorm veel knuffels gekregen van alle kleuters.

Vorige week donderdag nog voor het laatst naar Veenendaal geweest. Gezellig met Max gegamet, met papa en Else gezellig gegeten en daarna Bassie en Adriaan gekeken met Floris en Nienke. Lekker laat naar bed, maar wel heeeeel gezellig! :)

Vandaag maar eens mijn kamer aan kant gemaakt en gezocht wat er nu allemaal mee moet... Alles overhoop gehaald... Maar het is weer netjes en er staan twee dozen vol die mee moeten.
Toen maar eens gekeken naar welke kleren ik mee moet nemen. Ik kon niet kiezen, dus ik heb alles maar ingepakt!
Tja en dan nog mijn schoenen maar eens bekeken.. ruim dertig paar. Probeer daar maar eens een keuze in te maken. Uiteindelijk acht paar schoenen uitgezocht (met, jawel, twee paar gympen!).

We hebben gelukkig eindelijk een appartement gevonden, pas vier januari! Een mooi appartement met één slaapkamer, eigen badkamer, eigen keuken en eigen woonkamer. Heerlijk!

Ook heb ik van de collega van mijn moeder een enorme lijst gekregen met bezienswaardigheden, ik wil ze allemaal bekijken!

Deze week nog even de andere helft inpakken en dan gaan met die banaan!

We hebben er zin in!

P.S. Ik ga proberen om dit maar eens bij te houden, zodat jullie weten hoe het ons vergaat in Brussel!

  • 27 Januari 2013 - 22:21

    Huub:

    Nou meisie, dat zijn héél véél dingen tegelijkertijd. Hopen maar dat je echt alles ingepakt hebt.
    Héél spannend gaat het zeker weten worden voor jou en je studiegenootje.
    Gelukkig voor ons ben je niet zover weg. En omdat de afstand klein is, kunnen we ook nog eens gemakkelijk een keertje langskomen.

    Succes bij de grote 'move'.

    Papa en Else

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Mijn eerste reis

Vier maanden studeren in Brussel...

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2013

De allerlaatste!

14 Mei 2013

Weer een (late) update

27 Maart 2013

Er is weer veel gebeurd!

12 Maart 2013

Sneeuw!

28 Februari 2013

Lang geleden
Marieke

Daar gaan we dan 4 maanden studeren in Brussel!

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 6783

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

27 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: